Număr | 538 |
---|---|
An | 2013 |
Data emiterii | 22.10.2013 |
Link oficial | Primăria Timisoara |
Proces verbal | PV din 22.10.2013 |
Hotararea Consiliului Local 538/22.10.2013 privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Spalatorie auto in sistem autoservire", str. Closca, nr. 54, Timişoara Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr. UR2013-016387/ 10.10.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică , amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 525/1996 privind Regulamentul General de Urbanism, republicată; Având în vedere prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată şi modificată; Având în vedere prevederile art. 25 alin. (1) şi Anexei I din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, modificată; Având în vedere prevederile Ordinului nr. 2701/2010 pentru aprobarea metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism şi amenajare a teritoriului; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 140/2011, modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 138/2012 privind aprobarea "Regulamentului local de implicare a publicului în elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism şi amenajare a teritoriului"; Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 102/24.03.2009, modificata prin Hotărârea Consiliului Local nr. 240/20.06.2009 pentru aprobarea Regulamentului privind emiterea acordului pentru desfăşurarea exerciţiilor comerciale de tip spălătorie auto, schimbare cauciucuri, echilibrare roti si centre de diagnoza pentru maşini pe raza Municipiului Timişoara; Având în vedere Avizul Favorabil al Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi de Urbanism nr. 02/25.04.2013; Având în vedere Adresa Agentiei pentru Protectia Mediului nr. 8722 din 30.09.2013; În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. c) şi alin. (5) lit. c) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; În temeiul art. 45 alin.2 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1: Se aprobă Planul Urbanistic de Detaliu "Spalatorie auto in sistem autoservire", str. Closca, nr. 54, Timişoara, având ca beneficiar pe S.C. GIULIUS EXPRESS S.R.L., întocmit conform Proiectului nr. 82/2012, realizat de S.C. SPATIU U.A.D. S.R.L, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art.2: Se stabilesc condiţiile de construire: regimul de înălţime de P, acces auto conform avizului Comisiei de Circulaţie nr. DT2012 - 002392/ 18.10.2012, realizarea locurilor de parcare exclusiv pe parcela deţinută de beneficiari, procentul de ocupare al terenului POT propus de 35,2 %, coeficientul de utilizare al terenului CUT propus de 0,35, spaţii verzi de 20 % din suprafaţa totală a parcelei - conform adresei Agenţiei Regionale pentru Protecţia Mediului Timişoara nr. 8722/30.09.2013. Art.3: Prezentul Plan Urbanistic de Detaliu "Spalatorie auto in sistem autoservire", str. Closca, nr. 54, Timişoara se va integra în prevederile Planului Urbanistic General Timişoara şi va avea perioada de valabilitate pana la aprobarea noului Plan Urbanistic General, perioadă în care trebuie demarate investiţiile prevăzute în documentaţie. Terenul studiat în suprafaţă totală de 869 mp, este inscris in CF nr. 423587, Timisoara, avand nr. top. 423587 (CF vechi nr. 10124, nr. top vechi 21882, 21883) - teren intravilan, este proprietatea S.C. "L & P GLOBAL RO" S.R.L., avand ca beneficiar pe S.C. GIULIUS EXPRESS S.R.L., conform contractului de comodat nr. 1 din data de 04.04.2012. Art. 4: Reglementările privind autorizarea construcţiilor şi a amenajărilor vor fi aplicate în concordanţă cu prevederile prezentului Plan Urbanistic de Detaliu "Spalatorie auto in sistem autoservire", str. Closca, nr. 54, Timişoara şi a Regulamentului Local de Urbanism. Art.5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Consiliului Judeţean Timiş; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei Cladiri, Terenuri si Dotari Diverse; - Biroului Audit; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control ; - Biroului Managementul Calităţii; - Beneficiarului S.C. GIULIUS EXPRESS S.R.L.; - Proiectantului S.C. SPATIU U.A.D. S.R.L; - Mass - media locale.
|
N
11.83
1. 62
5
7. 48
3. 50
3. 50
3. 50
1. 17
5 1.
82
3. 50
5. 50
3. 50
3. 50
4. 50
5. 02
20.13 5
6. 89
21 .8
25
1. 07
5 4.
69
42 .9
35
22.805
14 .0
0
3.00
5.25
21.61
8.93
5.20 5
6.00
33 .2
25
9. 01
5
8. 20
5
5.15
8.99
5.94 5
20.77
6.21 5
306.292 m2
ZONA CONSTRUIBILA SERVICII PROPUSE SPALATORIE AUTO cu autoservire
str. Crisan
str. Crisan
cn cn
C ot
ac or
ni sa
=1 04
.7 50
nr.54
nr.56
trotuar
Restaurant P+1 La Rousse
nr.53
nr.51A nr.51
48105020 47
50
48100020 47
00
481050
cn99.348
Casa P
Anexa
2
3
4
8
10
1
7
Str. Closca
Nr. top. 21884,21885
Nr. top. 21881
Nr. top. 21997
Nr. top. 21996
Nr. top. 21882,21883
20 47
00
99.610
99.827
99.875
99.878
99.919
99.987
99.945
99.865
99.921
99.951
99.958 100.020
100.024
100.003
99.961
99.906
99.856
99.875
99.913
99.917
99.841
99.926
99.552
99.674
99.602
99.647 99.333
99.670
99.707
99.684
99.676
PLAN INCADRARE IN TERITORIU SC: 1: 5000
Casa P
99.811
99.914
99.980
nr.49
Casa P
Casa P
100.028
100.017
99.985
Casa P Malimarcov
Persida
99.936
99.869
Grigore Ion
Lupau Marioara
Motoruga Nicolae
99.668
99.647
99.454
99.513
99.424
99.369
nr.47
100.000
sc GIULIUS srl
99.922
99.995
100.037
99.935
99.975
99.958
99.981
100.031
100.060
100.008
100.016
100.014
100.014
100.024
99.994
100.074
100.116
100.085
100.065
100.084
100.112
99.991
100.050
100.030
100.076
100.131
100.085
99.446 cn
ca100.052 cn
100.133
--gaz--
ZONE VERZI EXISTENTE
481000
TIMISOARA, STR. ASTRILOR NR. 20; Tel./Fax: 0256 435199 Reg.Com.: J35/ 242/ 28.01.2005; Cod Fiscal: RO 17168972
04/2013
20 47
50
LIMITA DE PROPRIETATE
nr.52
CONSTRUCTII EXISTENTE alte functiuni : servicii,depozit,comert, alimentatie publica
as te
pt ar
e au
to 4
lo cu
ri 3
m x
6 m
ie si
re a
ut o
Depozitare materiale constructii
electrice in aer liber
Spalatorie auto
ca ro
sa bi
l e xt
in s
la 4
b en
zi
ca ro
sa bi
l e xi
st en
t 2 b
en zi
Depozitare materiale in aer liber
magazie
magazie
Serviceauto
Vulcanizare
in tra
re a
ut o
Nuszbaum Virgil Alexandru
Casa P
ZONE VERZI AMENAJATE PROPUSE
Casa P
nr.45
GARD SUPRAINALTAT
GARD NOU
Casa P
PLATFORMA PARCARE AUTO PE DOMENIUL PUBLIC - EXISTENTA (in curs de schimbare prin proiect drum in executie)
CAROSABIL EXISTENT (proiect drum in executie)
TROTUAR EXISTENT
CONSTRUCTII EXISTENTE - LOCUINTE
LIMITA ZONA STUDIATA
Sef proiect
Faza :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
Proiect nr.
03A
str. Crisan
arh. NICOLAE COVACI PREDA
Nume : Semnatura:
Denumire lucrare :
Referat / Expertiza nr. / data
Beneficiar :
PUD
Plansa nr.
82/2012urbanism arhitectura design
1:400
Semnatura:
Scara :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
Cerinta :
Data : Denumire plansa :
Desenat
PUD - CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO Str. CLOSCA Nr. 54 Timisoara
SPATIU U.A.D.
spre JIMBOLIA
Specificatie :
Proiectat
S.C. GIULIUS EXPRES S.R.L.
Verificator/ Expert
LEGENDA
BILANT DE SUPRAFETE
PLATFORME AUTO PROPUSE
Casa P+1
hala
Popovici Minadora Adriana
casa P+1
nr.45A
Margauan Danut Nicolae
CAM ERA
TEH NICA
Casa P
in tra
re
ACCES AUTO PROPUS - intrare - iesire conform proiect reabilitare in executie
ZONA SUPRAFATA
EXISTENT % PROPUS % S. TEREN 869,00mp 100% 869,00mp 100%
ZONA CONSTRUIBILA 347,00mp 40 % 306,00mp 35,20%
PLATFORME AUTO accese,stationare 389,30mp 44,80% ZONE VERZI AMENAJATE 173,70mp 20,00%
POT maxim propus = 33 % CUT propus = 0,33
regim de inaltime propus = P
conform PUG : - POT maxim = 40 % - regim de inaltime maxim = P+2E
conform HCL 229/19.06.2007 : - POT maxim = 60 % - CUT = 4 - regim de inaltime maxim = S+P+4E
conform pud 2007
PLAN PROPUNERI REGLEMENTARI URBANISTICE
5.66 5
GARD NOU
N
42 .9
35
4. 69
1. 07
5 6.
89
21 .8
25 22.805
20.13 5
5. 02
8.10 5 5.95
6.87 5
8. 08
14 .3
0
5.95
8. 08
42 .9
35
4. 69
1. 07
5 6.
89
21 .8
25 22.805
20.13 5
5. 02
8.10 5 5.95
6.87 5
8. 08
14 .3
0
5.95
8. 08
1. 62
5
7. 48
3. 50
3. 50
3. 50
1. 17
5 1.
82
3. 50
5. 50
3. 50
3. 50
14 .0
0
48.076 m2
2
3
4
8
9
10
1
7
Str. Closca
Nr. top. 21882,21883
48105020 47
00
99.610
99.827
99.875
99.878
99.919
99.987
99.945
99.865
99.921
99.951
99.958
100.020
100.024
100.003
99.961
99.906
99.856
99.875
99.913
99.917
99.841
99.926
99.674
99.552
99.602
99.647 99.333
99.670
99.707
99.684
99.676
99.811
99.914
99.980
100.028
99.985
100.017
99.936
99.869
99.668
99.647
99.454
99.513
99.424
99.369
S = 869mp
100.000
99.922
99.995
100.037
99.935
99.975
99.958
99.981
100.031
100.060
100.008
100.016
100.014
100.014
100.024
99.994
100.074
100.116
100.085
100.065
100.084
100.112
99.991
100.050
100.030
100.076
100.131
100.085
99.446 cn
cn100.052 cn
100.133
--gaz--
nr.54
nr.52
nr.56
trotuar
nr.53
nr.51A nr.51
nr.49
Casa P
cn cn
Cotacornisa=104.750
Cotacornisa=105.813
Cotacornisa=105.804
spre JIMBOLIA
cn99.348
Casa P
20 47
00 99.424
481050 20 47
50
481050
20 47
00
481000 20 47
50
481000
LIMITA DE PROPRIETATE
cn
cn
LINIE ELECTRICA STRADALA DE DISTRIBUTIE EXISTENTA
CAMIN CANALIZARE EXISTENT
BRANSAMENT APA EXISTENT --gaz--
gard existent
gard existent
CONDUCTA GAZ EXISTENTA
2
3
8
9
10
1
7
Str. Closca
Nr. top. 21884,21885
Nr. top. 21881
48105020 47
00
99.610
99.827
99.875
99.878
99.919
99.987
99.945
99.865
99.921
99.951
99.958
100.020
100.024
100.003
99.961
99.906
99.856
99.875
99.917
99.841
99.926
99.674
99.552
99.602
99.647 99.333
99.670
99.684
99.676
99.811
99.914
99.980
100.028
99.985
100.017
99.936
99.869
99.668
99.647
99.454
99.513
99.424
99.369
100.000
99.922
99.995
100.037
99.935
99.975
99.958
99.981
100.031
100.060
100.008
100.016
100.014
100.014
100.024
99.994
100.074
100.116
100.085
100.065
100.084
100.112
99.991
100.050
100.030
100.076
100.131
100.085
99.446 cn
cn100.052 cn
100.133
--gaz--
nr.54
nr.52
nr.56
trotuar
Restaurant La Rousse
nr.53
nr.51A nr.51
nr.49
Casa P Malimarcov Persida
Grigore Ion
cn cn
Cotacornisa=104.750
Cotacornisa=105.813
Cotacornisa=105.804
cn99.348
Casa P
Anexa
Casa P
Casa P
Casa P
Casa Pin curs de desfiintare
20 47
00 99.424
481050 20 47
50
481050
20 47
00
481000 20 47
50
481000
04/2013
TIMISOARA, STR. ASTRILOR NR. 20; Tel./Fax: 0256 435199 Reg.Com.: J35/ 242/ 28.01.2005; Cod Fiscal: RO 17168972
SPATIU U.A.D. urbanism arhitectura design
1:400
82/2012
PUD - CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO Str. CLOSCA Nr. 54 Timisoara
S.C. GIULIUSEXPRES S.R.L.
Verificator/ Expert
Sef proiect
Proiectat
Specificatie :
Desenat
Cerinta :Semnatura:
Denumire plansa : Data :
Denumire lucrare :
Nume : Semnatura: Scara :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
PUD
Referat / Expertiza nr. / data
Faza :
Beneficiar :
Plansa nr.
Proiect nr.
arh. NICOLAE COVACI PREDA
PLAN DE SITUATIE EXISTENT
LEGENDA LIMITA ZONA STUDIATA
cn
cn
LINIE ELECTRICA STRADALA DE DISTRIBUTIE EXISTENTA
CAMIN CANALIZARE EXISTENT
BRANSAMENT APA EXISTENT --gaz--
gard existent
gard existent
CONDUCTA GAZ EXISTENTA
PLAN INCADRARE IN TERITORIU SC: 1: 5000
Depozitare materiale constructii electrice in aer
liber
Nuszbau Virgil Alexandru
Nr. top. 21997
Nr. top. 21996
Lupau Marioara
Motoruga Nicolae
nr.47
nr.45
str. Crisan
str. Crisan
str. Crisan
Margauan Danut Nicolae
casa P+1
nr.45A
Casa P+1
Casa P
Casa P
Depozitare materiale in aer liber
PLATFORMA PARCARE AUTO EXISTENTA
CAROSABIL EXISTENT
TROTUAR EXISTENT
CONSTRUCTII EXISTENTE alte functiuni : servicii,depozit,comert, alimentatie publica
CONSTRUCTII EXISTENTE - LOCUINTE
ZONE VERZI EXISTENTE
Spalatorieauto
Serviceauto
Vulcanizare
magazie
conform PUG : - POT maxim = 40 % - regim de inaltime maxim = P+2E
conform HCL 229/19.06.2007 : - POT maxim = 60 % - CUT = 4 - regim de inaltime maxim = S+P+4E
Popovici Minadora Adriana
sc GIULIUS srl
EXTRAS PROIECT REABILITARE STR. CLOSCA ca
ro sa
bi l e
xt in
s la
4 b
en zi
ca ro
sa bi
l e xi
st en
t 2 b
en zi
arh. NICOLAE COVACI PREDA 02A
N
TIMISOARA, STR. ASTRILOR NR. 20; Tel./Fax: 0256 435199 Reg.Com.: J35/ 242/ 28.01.2005; Cod Fiscal: RO 17168972
04/2013
Sef proiect
Faza :
arh. NICOLAE COVACI PREDA INCADRARE IN TERITORIU
Proiect nr.
01A arh. NICOLAE COVACI PREDA
Nume : Semnatura:
Denumire lucrare :
Referat / Expertiza nr. / data
Beneficiar :
PUD
Plansa nr.
82/2012urbanism arhitectura design
1:5000
Semnatura:
Scara :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
Cerinta :
Data : Denumire plansa :
Desenat
PUD - CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO Str. CLOSCA Nr. 54 Timisoara
SPATIU U.A.D.
Specificatie :
Proiectat
S.C. GIULIUSEXPRES S.R.L.
Verificator/ Expert
PLAN INCADRARE IN TERITORIU SC: 1: 5000
AMPLASAMENT
EXTRAS PUG TIMISOARA
AMPLASAMENT
N
11.83
1. 63
7. 48
3. 50
3. 50
3. 50
1. 17
1. 82
3. 50
5. 50
3. 50
3. 50
4. 50
5. 02
20.13
6. 89
21 .8
2
1. 07
4. 69
42 .9
4
22.81
9. 31
14 .0
0
8, 00
3.00
5.25
7.72 5.80
6.88
8.39
5.89
13.56 8.55
cn cn
C ot
ac or
ni sa
=1 04
.7 50
nr.54
nr.56
trotuar
Restaurant P+1 La Rousse
nr.53
nr.51A nr.51
48105020 47
50
48100020 47
00
481050
cn99.348
Casa P
Anexa
2
3
4
8
9
10
1
7
Str. Closca
Nr. top. 21884,21885
Nr. top. 21881
Nr. top. 21996
Nr. top. 21882,21883
20 47
00
99.610
99.827
99.875
99.878
99.919
99.987
99.945
99.865
99.921
99.951
99.958 100.020
100.024
100.003
99.961
99.906
99.856
99.875
99.913
99.917
99.841
99.926
99.552
99.674
99.602
99.647 99.333
99.670
99.707
99.684
99.676
PLAN INCADRARE IN TERITORIU SC: 1: 5000
Casa P
99.811
99.914
99.980
nr.49
Casa P
100.028
100.017
99.985
Casa P Malimarcov
Persida
99.936
99.869
Grigore Ion
99.668
99.647
99.454
99.513
99.424
99.369
100.000
sc GIULIUS srl
99.922
99.995
100.037
99.935
99.975
99.958
99.981
100.031
100.060
100.008
100.016
100.014
100.014
100.024
99.994
100.074
100.116
100.085
100.065
100.084
100.112
99.991
100.050
100.030
100.076
100.131
100.085
99.446 cn
ca100.052 cn
100.133
--gaz--
481000 TIMISOARA, STR. ASTRILOR NR. 20; Tel./Fax: 0256 435199Reg.Com.: J35/ 242/ 28.01.2005; Cod Fiscal: RO 17168972
04/2012
20 47
50
LIMITA DE PROPRIETATE
nr.52
as te
pt ar
e au
to 4
lo cu
ri 3
m x
6 m
ie si
re a
ut o
Depozitare materiale constructii
electrice in aer liber
Spalatorie auto
ca ro
sa bi
l e xt
in s
la 4
b en
zi
ca ro
sa bi
l e xi
st en
t 2 b
en zi
magazie
magazie
Serviceauto
Vulcanizare
in tra
re a
ut o
Nuszbaum Virgil Alexandru
Casa P
GARD SUPRAINALTAT
GARD NOU
Casa P
LIMITA ZONA STUDIATA
Sef proiect
Faza :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
PLAN REGLEMENTARI EDILITARE
Proiect nr.
04A arh. NICOLAE COVACI PREDA
Nume : Semnatura:
Denumire lucrare :
Referat / Expertiza nr. / data
Beneficiar :
PUD
Plansa nr.
82/2012urbanism arhitectura design
1:400
Semnatura:
Scara :
ing. DUTU DUMITRU
Cerinta :
Data : Denumire plansa :
Desenat
PUD - CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO Str. CLOSCA Nr. 54 Timisoara
SPATIU U.A.D.
spre JIMBOLIA
Specificatie :
Proiectat
S.C. GIULIUSEXPRES S.R.L.
Verificator/ Expert
LEGENDA
Casa P+1
hala
Popovici Minadora Adriana
Margauan Danut Nicolae
CAM ERA
TEH NIC
A
in tra
re
ca
cn
LINIE ELECTRICA STRADALA DE DISTRIBUTIE EXISTENTA
CAMIN BRANSAMENT CANALIZARE EXISTENT
CAMIN BRANSAMENT APA EXISTENT --gaz-- CONDUCTA STRADALA EXISTENTA GAZ
RETEA DISTRIBUTIE INTERIOARA APA
RETEA INTERIOARA CANALIZARE
RETEA GAZ
RACORD ELECTRIC SUBTERAN
Ap
RACORD APA
Cn
Ap
RACORD CANALIZARECn
RETEA ELECTRICA DISTRIBUTIEE
G
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Ap
Cn
Cn
Cn
Cn
Cn
Cn
Cn
Cn
Cn
DECANTOR NISIP, NAMOL
SEPARATOR HIDROCARBURI
D SH
D
SH
E
E
E
E
E
E
E
E
E
E
E
E
E
D
D
D
D
D
GARD NOU
FOAIE DE CAPAT
Denumire proiect :PUD – SPALATORIE AUTO IN SISTEM AUTOSERVIRE Faza proiect : PLAN URBANISTIC DETALIU Amplasament : TIMISOARA – STR. CLOSCA NR. 54 Beneficiar : S.C. GIULIUS EXPRESS SRL Timisoara Proiectant general : S.C. SPATIU U.A.D. SRL Adresa sediu : Timisoara str. Astrilor nr. 20 Ap. 10 Nr. proiect : 82 / 2012 Colaboratori:
Ridicari topografice : S.C. INTERCAD SRL, str. Mercy nr. 4 Timisoara ,
Lucrari rutiere : S.C. C&C PROJECT EXECUTION SRL Timisoara
Edilitare : S.C. ACD INSTAL SRL Timisoara
Ing.Dumitru Dutu
Electrice Ing. Cornea Emil Timisoara PFA Data : Septembrie 2013 Intocmit, Arh. Nicolae Covaci Preda
PR: 82 / 2012
B O R D E R O U
A. PIESE SCRISE: 1. Foaie de capat 1. Borderou 2. Memoriu tehnic 3. Studiu geotehnic 4. Anexe:
4.1. Extras C.F. nr. 423587 si plan viza OCPI 4.2 CUI beneficiar 4.3 Contract de comodat 4.4 Declaratii vecini 4.5 Certificat de urbanism 4.6 Aviz unic : - SC Romtelecom - R.A. Transport - S.C. Aquatim SA - S.C. Enel Distributie Banat S.A - S.C.E. ON Gaz Distributie - S.C. Colterm 4.7 Aviz de principiu mediu urban 4.8 Aviz de principiu directia tehnica 4.9 Aviz Directia de sanatate publica 4.10 Aviz Comisia de circulatie 4.11 Aviz Protectia Civila 4.12 Aviz Securitate la Incendiu 4.13 Aviz Agentia de Mediu 4.14 Aviz C.T.A.T.U. Adrese: - Serviciul juridic - Directia de Patrimoniu - Serviciul administratie Fond Funciar CD – Documentatie in format digital
B. PIESE DESENATE 1. Plan de incadrare in zona sc.1:5000 pl.nr. 01 A 2. Plan cu situatia existenta (ridicare topo) sc.1:400 pl.nr. 02 A 3. Plan cu propuneri reglementari urbanistice sc.1:400 pl.nr. 03 A 4. Plan propuneri reglementari edilitare sc.1:400 pl.nr. 04 A 5. Plan obiective de utilitate publica sc.1:400 pl.nr .05 A 6. Plan propuneri mobilare urbana sc.1:400 pl.nr. 06 A
Intocmit, Arh. Nicolae Covaci Preda
MEMORIU TEHNIC 1. DATE GENERALE : 1.1. Date de recunoastere a documentatiei:
Denumire proiect : PUD – SPALATORIE AUTO IN SISTEM AUTOSERVIRE Faza proiect : PLAN URBANISTIC DETALIU Amplasament : TIMISOARA – STR. CLOSCA NR. 54 Beneficiar : S.C. GIULIUS EXPRESS SRL Timisoara Proiectant general : S.C. SPATIU U.A.D. SRL Adresa sediu : Timisoara str. Astrilor nr. 20 Ap. 10 Nr. proiect : 82 / 2012 Colaboratori: Ridicari topografice : S.C. INTERCAD SRL, str. Merty nr. 4 Timisoara , Lucrari rutiere : S.C. C&C PROJECT EXECUTION SRL Timisoara Edilitare : S.C. ACD INSTAL SRL Timisoara Ing.Dumitru Dutu Electrice Ing. Cornea Emil Timisoara Data : martie 2013 1.2.Obiectul lucrarii:
Prezenta documentatie se intocmeste la solicitarea beneficiarului S.C. GIULIUS EXPRESS SRL , ca urmare a conditiei impuse de Primaria Mun. Timisoara prin Certificatul de Urbanism nr.1298 din 05.04.2012,
Documentatia se întocmeste în conformitate cu prevederile legii 350 /2001 privind Amenajarea Teritoriului si Urbanismul, Legii nr. 50/ 1991, modificata cu legea 453 / 2001, precum si în conformitate cu H.G. 525/1996 republicata în 2002 privind Regulamentul General de Urbanism. Deasemenea s‐a avut în vedere REGLEMENTAREA TEHNICA– GHID PRIVIND METODOLOGIA DE ELABORARE SI CONTINUTUL– CADRU AL PUD– indicativ GM – 009 – 2000 aprobat cu ordinul MLPAT nr. 37 / N /08.06.2000.
În organizarea zonei studiate s‐au avut în vedere propunerile de urbanism din cadrul PUG – MUNICIPIUL TIMISOARA, pr. IPROTIM nr. 34233/010/Kb. S‐au respectat HCL 102/24.03.2009, Codul Civil, RLU, OMS 536/97, HG 525/96.
Prin PUD se defininesc elementele urbanistice ce vor sta la baza intocmirii documentatiei pentru obtinerea autorizatiei de construire a obiectivelor ce urmeaza a se amplasa in zona studiata , in vederea avizarii acestora in Consiliul Local : - dimensiunile, functiunile si aspectul arhitectural al obiectivelor
- rezolvarea circulatiei, accese,parcaje - integrarea si armonizarea cu constructiile existente - echiparea edilitara Obiectivul documentatiei consta in : -stabilirea modului de amplasare a constructiilor pe teren -stabilirea regimului de inaltime a constructiilor si a gradului de ocupare a terenului 2. INCADRAREA IN ZONA
Terenul studiat se afla in intravilanul municipiului Timisoara, str. Closca, nr. 54, CF 423587, nr topo 423587 ( vechi21882, 21883 ), Timisoara, jud.Timis, la confluenta zonei rezidentiale vechi (cartier Mehala) cu zona noua de constructii inalte P+10 edificata in anii 70, situata in partea vestica a municipiului Timisoara. In PUG se afla situat in UTR 10 – zona rezidentiala cu locuinte mici. 2.1. Surse de documentare:
- PUG Timisoara cu RLU, PUD aprobat 2007, cu HCL 229/19.06.2007. - Studiu geotehnic. - Suport topographic – ridicare topografica in system Stereo 70
2.2.Prevederi ale documentatiilor de urbanism elaborate anterior Pentru zona studiata se aplica prevederile P.U.G. Timisoara ,pentru zona Mehala, respectiv
interdictie de construire pana la elaborarea unui Proiect Urbanistic de Detaliu care sa stabileasca regimul de inaltime, P.O.T. si C.U.T. si circulatiile auto si pietonale in zona.
Pe parcela in cauza a fost elaborat un PUD in 2007 pentru amplasarea de functiuni de locuire, birouri, comert si servicii in regim de inaltime de P+4E+E retras cu POT=60% , CUT maxim = 4, zona verde amenajata 11,11%.
Aceste functiuni nu au fost implementate pana in prezent , noul beneficiar doreste amplasarea unei spalatorii auto in regim de autoservire.
In 2009 Consiliul Local a aprobat prin HCL un regulament prin care se pot aproba construirea de spalatorii auto prin elaborarea prealabila a unui PUD aprobat prin HCL.
Strada Closca in momentul de fata este in curs de modernizare cu largirea partii carosabile de la doua benzi la 4 benzi ( doua pe sens) , refacerea tuturor retelelor de utilitati, trotuare, pista de biciclete, zone verzi. 3. DESCRIEREA SITUATIEI EXISTENTE : 3.1.Accesibilitatea la caile de comunicatie
Terenul studiat se afla in intravilanul al municipiului Timisoara , amplasat adiacent strazii Closca si are o forma dreptunghiulara cu front stradal de 20.17.
Terenul are o suprafata totala masurata de 869 mp conform planului de situatie cu ridicare topo intocmit de SC INTERCAD srl.,
Circulatia principala in zona se desfasoara pe str. Closca , drum cu 2 benzi de circulatie pe sens, cu latimea carosabila de 7 m si imbracaminte din asfalt strada ce face legatura intre zona centrala si DN59A - Jimbolia. Strada Closca in prezent se afla in reabilitare si se prevede in proiect largirea carosabilului la 4 benzi (cate doua pe sens).
3.2. Suprafata ocupata, limite, vecinatati
Terenul este plan, parcela studiata avand suprafata de 869 mp, cu nr. top. 21882 ; 21883 Timisoara, pe care exista o constructie cu S = 48 mp
Vecinatatile sunt la : - Nord - 3 proprietati private – locuinte pe strada Crisan : Nr 45 - MARGAUAN DANUT NICOLAE Nr 45A- MOTORUGA NICOLAE Nr 47 - LUPAU MARIOARA – locuinta si servicii.
- Est – proprietate privata Nr 52 – NUSZBAUM VIRGIL ALEXANDRU-locuinta si servicii - Vest - proprietate privata –Nr 56 POPOVICI MINADORA ADRIANA- locuinta
-Sud - str. Closca si vis a viz 3 proprietati private : Nr.51 - GRIGORE ION - locuinta Nr.51A - MALIMARCOV PERSIDA, - locuinta Nr.53 - restaurant ‘La Roosse’.
Suprafete de teren construite si suprafete de teren libere
Terenul imprejmuit este amenajat ca si zona verde si este ocupat de locuinta si anexele gospodaresti ale beneficiarului.
Terenul are 869mp din care 48mp sunt ocupati cu o constructie in curs de demolare, cu AD nr.906 din 02.07.2012.
3.3.Caracterul zonei, aspectul architectural urbanistic
Constructiile din zona terenului studiat sunt cu regim de inaltime mic , in general sunt
amplasate pe aliniamentul stradal dar si retrase la diverse distante fata de aliniamentul stradal. Unele constructii sunt noi sau reamenajate dupa 1989 dar multe sunt mai vechi si au finisaje modeste.
3.4.Tipul de proprietate asupra terenurilor
Terenul aflat in studiu este proprietate privata cum reiese si din CF se afla in proprietatea SC
L&P GLOBAL RO SRL urmand ca printr-o conventie spalatoria auto sa fie construita de SC GIULIUS EXPRESS SRL 3.5.Concluziile studiului geotehnic privind conditiile de fundare
a. Date geologice si geomorfologice Amplasamentul se afla in municipiul Timisoara , are o suprafata relativ plana si nu prezinta
potential de alunecare, deci are asigurata stabilitatea generala. Terenul face parte din campia joasa TIMIS-BEGA.
b. Date geologice Zona se caracterizeaza prin existenta in partea superioara a formatiunilor cuaternare,
reprezentate de un complex alcatuit din argile, prafuri si nisipuri cu extindere la peste 200m adancime. Fundamentul cristalin-granitic se afla la circa 1400-1700m adancime si este strabatut de o retea densa de microfalii.
c. Date hidrogeologice si hidrologice Apa subteran a nu a fost interceptata pana la adancimea de fundare investigata de 1,00m.
Nivelul maxim al apelor freatice poate urca pana la cota de 1,40m, dar nu prezinta agresivitate fata de betoane.
d. Stratificatia terenului Au fost realizate un sondaj geotehnic pana la adancimea de 1 m fata de cota terenului natural si o dezvelire de fundatie rezultatle fiind urmatoarele:
- 0,00m - 0,50m umplutura - 0,50m - 1,00m praf argilos, gri, plastic consistenta
e.Adancimea de inghet Adancimea maxima de inghet este stabilita conform STAS 6054-77 de0.60-0,70m f. Conditii de fundare
Terenul bun de fundare il constituie stratul alcatuit din praf argilos , gri, plastic consistent aflat incepand cu adancimea de 0,50 m fata de cota terenului natural; de aceea fundarea in teren natural se poate face la cota minima D=-0,80m, dar si la adancime mai mare functie de structura viitoarelor constructii.
g.Intensitatea seismica Din punct de vedere seismic, normativul P100/92 incadreaza amplasamentul studiat in zona
“D” cu operioada de colt Tc=1,0 sec. si un coefficient seismic Ks=0,16, echivalentul gradului de intensitate seismica 7,5MKS fata de care se va aplica sporul corespunzator clasei de importanta a constructiei in cauza 3.6. ECHIPARE EDILITARA : 3.6.1. Alimentarea cu apa
In zona studiata alimentarea cu apa se face de la reteaua orasului. Racordul de apa este din teava de polietilena de inalta densitate Dn 50mm. 3.6.2. Canalizare menajera
Scurgerea apelor uzate se realizeaza la reteaua de canalizare a orasului prin bransamentul existent.
3.6.3. Alimentarea cu apa calda Nu exista retea stradala de apa calda
3.6.4. Alimentarae cu energie electrica Zona este dotata cu retele electrice la care se va racorda noul obiectiv prin bransament
electric trifazat pe care-l va proiecta S.C. Electica S.A. 3.6.5. Alimentarea cu gaze naturale
In zona exista retea de gaze naturale in teava polietilena de inalta densitate . 3.6.6. Alimentarea cu energie termica
Nu exista retea stradala de termoficare . 3.6.7. Telefonizarea
In zona exista cablu Tc., fibre optice in sapatura. Telefonizarea se va face prin intermediul bransamentului racordat la terminalul propriu. 4. DESCRIEREA SITUATIEI PROPUSE – REGLEMENTARI 4.1.Obiective solicitate prin tema program
- realizarea unei constructii pentru servicii – spalatorie auto in regim de autoservire cu toate
instalatiile de apa , canalizare , gaz, electricitate , necesare functionarii cu program nonstop. Constructia cuprinde 6 travei inchise lateral si un spatiu tehnic inchis si izolat fonic – toate acoperite cu o structura usoara din panouri policarbonat pe elemente metalice din aluminiu.
- accesul cu o intrare - iesire este pastrat cel din proiectul de reabilitare ce se afla in curs de executie cerinta ceruta expres de comisia de drumuri din cadrul primariei.
- se vor amenaja zone verzi cu peluze si arbusti decorativi. Modelul spălătoriei este importat de puţin timp din Spania in Romania şi prezintă un avantaj
major faţă de spălătoriile tradiţionale: timp şi costuri reduse. Sistemul de funcţionare al spălătoriei este self-service, iar clientul nu doar economiseşte timp, ci şi bani. Procesul de spălare a maşinii durează 3 minute în exterior, şi 5 minute în interior.
Programul standard pentru exterior include spălare cu spumă activă, clătire şi ceară, iar pentru interior acest program include aspirare, curăţare tapiţerie, dezinfectare aer conditionat/odorizare şi maşina de spălat covoraşe, toate acestea în regim self-service. Un alt avantaj major al spălătoriei faţă de spălătoriile clasice este faptul că plăteşti în funcţie de cât de murdară e maşina. O fisă costă aprox 4lei, iar pentru o maşină nu foarte murdară este nevoie de o singură fisă. Iarna, însă, este nevoie de două fise pentru a curăţa maşina.
Spălătoria asigură garanţia produselor chimice şi presiunea mare din pompe, iar clientul deţine controlul duratei şi calităţii spălării. Faţă de spălătoriile clasice, aici plăteşti cât foloseşti.
Avantajele pe care le prezintă faţă de alte spălătorii sunt foarte importante, având în vedere că timpul a devenit o mare problemă pentru toată lumea, iar cu noile evoluţii economice şi preţul devine un factor de luat în seamă.
Spălătoria este dotată cu cinci statii de spălat exteriorul inchise conform HCL, cinci staţii pentru interior (aspirare , 2x2+1) şi are o capacitate de peste 400 de maşini pe zi. Prin faptul ca un spalat dureaza in total 7-8 minute (de cand intra masina in incinta si pana cand iasa) rareori se necesita asteptare pentru eliberarea unei boxe si deci necesita un spatiu de asteptare foarte redus – 1- 2 locuri maxim. Masina nu necesita stergere deoarece la finalul spalarii se clateste cu apa tratata prin osmoza si prin uscare nu rezulta pete de saruri. Deci dupa spalare masina poate iesi din spalatorie imediat.
In partea stanga a parcelei se vor amplasa statii de aspirat si locuri de asteptare.
Spaţiul tehnic este amplasat intr-un modul complect inchis si asigura spatiul necesar motoarelor şi pompelor ce deservesc cele sase boxe de spălat. Tot mecanismul este conceput pentru a reduce la minim zgomotul iar pentru a se inscrie in baremele de zgomot potrivit locului de amplasare ( zona rezidentiala ) camera tehnica este inchisa si construita cu panouri fonoabsorbante asigurand un nivel de zgomot in exterior de maxim 35 Db. 4.2. Functionabilitatea , amplasarea si conformarea constructiilor
Toate obiectivele se vor realiza in incinta imprejmuita si amenajata. Constructia se realizeaza in zona centrala a terenului Se propune o retragere aconstructiei fata de limita posterioara de minim 8,00m , fata de
limitele laterale de minim 6,00m si fata de aliniamentul stradal de 1,50m, prima travee este folosita la iesirea autoturismelor si ofera o buna vizibilitate a spalatoriei din strada.
4.3.Capacitatea, suprafata desfasurata
Constructia se realizeaza pe o suprafata de S c =185,05 mp , inaltimea maxima este de 4,35m iar inaltimea la streasina este de 3,10m.
Locurile pentru curatare interioara sunt adiacente pe latura estica a parcelei si nu sunt acoperite, platformele de acces si asteptare , aspirare totalizeaza 497,40mp iar spatiul ramas de 186,55mp se amenajeaza ca zona verde plantata cu arbusti decorative si gazon.
4.4. Principii de compozitie pentru realizarea obiectivelor noi, integrarea si amenajarea noilor
constructii si armonizarea cu cele existente Prin amplasarea constructiei pe parter cu h. maxim de 4,5m , pe zona centrala, cu retrageri
semnificative de minim 6m fata de limitele laterale, si fata de aliniamentul stradal de 1,50m, se integreaza noua constructie de tip modern intre vecinatatile existente.
In cadrul parcelei se vor respecta prevederile codului civil cu privire la distantele fata de vecinatati.
Accesul auto se va realiza dintr-o banda de acces in partea din centru- dreapta, lata de 3.00 m si iesirea in partea stanga tot cu o banda de 3,00m.
Atat materialele utilizate la realizarea obiectivelor, cat si volumetria si imaginea lor vor fi cele specifice constructiilor moderne demontabile la un moment dat pentru a fi usor schimbate sau desfiintate.
4.5. Principii de interventie asupra constructiilor existente
Pe terenul in studiu este o constructie ce nu face parte din patrimoniul arhitectural si este in curs de demolare.
Se vor lua masuri de protectie fata de constructia vecina din stanga, astfel : Platforma betonara se va retrage cu 50cm fata de constructie si de gardul din caramida pentru
a permite solului de langa fundatii sa respire. Panta platformei va fi orientata spre zona centrala pentru a nu deversa apele pluviale in apropierea constructiei vecine. 4.6. Modalitati de organizare si rezolvare a circulatiei
Ca urmare a dezvoltarii zonei industriale si rezidentiale Sacalaz, str. Closca impreuna cu prelungirea Ovidiu Balea va deveni o cale majora de acces, se propune largirea partii carosabile la 2 benzi pe sens si a cate unei piste pentru biciclete pe fiecare sens. In acest sens se va organiza accesul si iesirea in concordanta cu viitorul regim de circulatie preconizat pe str.Closca si in curs de realizare. Racordul si platformele vor fi proiectate de inginer de specialitate.
4.7.1.Accesele carosabile in interiorul zonei Accesul auto se va realiza dintr-o banda de acces intrare – iesire in partea din stanga, lata de
3.00 m. Accesul pentru utilajele de stingere a incendiilor se va face dinspre str . Closca.
4.7.2.Parcaje la sol Prin faptul ca un spalat dureaza in total 7-8minute (de cand intra masina in incinta si pana cand iasa) rareori se necesita asteptare pentru pentru eliberarea unei boxe si deci necesita un spatiu de asteptare foarte redus – 1- 2 locuri maxim.
Locuri de parcare - asteptare se vor considera in interiorul parcelelor , in fata boxelor in lungul parcelei.
4.7.3. Circulatia pietonala Trotuarele se vor pastra ca dimensiuni si se va reface odata cu modernizarea strazii lucrare in
curs de executie. 4.7.4. Spatii verzi
Zonele ramase libere, precum si zona de separare intre drumul de acces la proprietati cit si in incinte vor fi amenajate ca spatii verzi, prevazandu-se imbracarea cu pamant vegetal si insamantarea cu ierburi perene si arbusti decorativi.totalul zonei verzi amenajate in interiorul parcelei este de 185mp.
4.7. 5. Conditii de instituire a regimului de zona protejata si conditionari impuse de aceasta
Nu este cazul. 4.8. Solutii de reabilitare ecologica si diminuare a poluarii
Se va realiza mobilier urban : jardiniere si cosuri de gunoi, semnale. Prin solutiile adaoptate la platformele de acces si cele interioare, de colectare a apelor uzate
si a apelor pluviale se elimina producerea prafului si a suspensiilor din aer. Se vor folosi doar produse biodegradabile in procesul tehnologic.
4.9. Prevederea unor obiective publice in vecinatatea obiectivului Nu este cazul.
4.10. Profiluri transversale caracteristice Alcatuirea profilelor transversale se fac in conformitate cu STAS 10111/3- Elemente
geometrice a drumurilor de acces. In incinta avand in vedere functiunea propusa lucrarile de drumuri de acces si platformele
carosabile vor avea o imbracaminte din beton si vor fi proiectate de inginer de specialitate. 4.11. Lucrari necesare de sistematizare verticala
In cadrul P.U.D. a fost necesara si analiza lucrarilor de sistematizare verticala, caracterizate prin inscrierea convenabila a constructiei propuse si a platformelor in terenul natural.
La elaborarea solutiilor de sistematizare verticala s-au avut in vedere urmatoarele aspecte:
- stabilirea unor cote verticale convenabile pentru viitoarele constructii propuse, corelate cu amenajarile terenului studiat ;
- asigurarea pantelor necesare evacuarii apelor de suprafata ; - reducerea la maximum a volumului de terasamente pentru nivelarea terenului.
Analiza sistematizarii verticale a zonei cuprinse in P.U.D. fundamenteaza solutia de amplasare a constructiilor si de amenajare a terenului.
4.12. Regimul de construire Constructiile preconizate a se realiza vor ocupa zona centrala. Constructiile amplasate vor
avea caracter provizoriu prin faptul ca se vor amplasa pe o platforma din beton si vor fi fixate cu buloane. Elementele sunt confectionate in atelier si fixate la fata locului prin prinderi cu suruburi, putand fi oricand dezasamblate.
Regimul de inaltime propus este de P cu H maxim de 4,5m. P.O.T. max. = 35,2 % C.U.T. max. =0,35 Zona verde amenajata minim 20 %
4.13. Asigurarea utilitatilor
4.13.1. Alimentarea cu apa-- canalizare Alimentarea cu apa rece a obiectelor si echipamentelor camerei tehnice si canalizarea
menajera si pluviala se vor realiza prin racorduri la retelele de apa si canalizare stradale existente, cu respectarea datelor din avizele eliberate de detinatorii de utilitati.
Reteaua de apa ce urmeaza a se executa va fi din teava de polietilena de inalta densitate Pn 3.5 atm.
Apa calda de consum menajer este asigurata de schimbatorul de caldura cu acumulare, alimentat cu agent termic produs de cazanul ce se va monta in spatiul tehnic.
Evacuarea apei menajere rezultate în urma spălării autoturismelor se va realiza prin trecerea succesivă prin mai multe filtre, apa menajeră va ajunge în separatorul cu nisip mai apoi după ce se va realiza o decantare, apa uzată ajunge în separatorul cu hidrocarburi, dupa filtrarea cu hidrocarburi apa fiind conventional curate se va deversa la canalizare.
Nu sunt necesare amenajări, dotări sau măsuri speciale pentru protecţia solului şi a subsolului.
In incintă sunt drumuri amenajate pentru trafic respectiv parcaje de pe care apele meteorice se colectează în rigole şi se dirijează către separatorul de produse petroliere, uleiuri şi nisip si apoi fiind conventional curate se deverseaza în sistemul de canalizare urban.
4.13.2. Alimentarea cu energie electrica
Alimentarea cu energie electrica a viitorilor consumatori se va face conform avizului de solutii si a proiectului tehnic intocmit de S.C. Electrica S.A. la comanda beneficiarului.
In principiu se propune racordarea in bucla prin LES 1kV la instalatiile electrice de joasa tensiune ale furnizorului, existente in zona.
La obiectiv se vor prevedea blocuri de masura si protectie monofazat, echipat cu grup de masura pentru contorizarea consumului de energie electrica.
Instalatiile electrice la consumator se vor detalia la fazele urmatoare de proiectare. 4.13.3. Alimentarea cu gaze naturale
Alimentarea cu gaze naturale a viitorilor consumatori se va face conform avizului de solutii si a proiectului tehnic intocmit de S.C. Distri-Gaz S.A. la comanda beneficiarului.
4.13.4. Alimentarea cu caldura Necesarul de căldură pentru încălzirea spaţiului tehnic şi a apei calde tehnologice pe timp de iarna se va realiza cu ajutorul unei centrale termice proprii.
Instalaţia de încălzire se va realiza conform unui proiect elaborat de un specialist în acest domeniu.
4.16 Bilantul teritoriului
BILANT TERITORIAL COMPARATIV
Nr. Crt.
Z Functionale Existent Propus mp % mp %
1. Zona construibila 347.00
Conf. pud 2007
40%
306,00
35,2 %
2. Zona platforme auto si parcaje
389,30
44.80 %
3.
Zona verde amenajata
173,70
20.00
TOTAL TEREN masurat 869,00
POT max = 35,2 % CUT max = 0,35
Observatie : fata de PUD 2007 se realizeaza o crestere a zonei verzi de la 100mp la 173mp
iar volumul construit este incomparabil mai mic – de la POT = 60% cu un regim de P+4E la un POT = 35,2% in regim de parter. 5. Protectia mediului
Proiectul nu impune rezolvarea unor probleme deosebite de mediu, decât cele uzuale legate de servicii publice locale (ridicarea gunoiului menajer, asigurarea debitului de apă potabilă, întreţinerea reţelelor, etc.) Relatia cadru natural/cadru construit Dezvoltarea durabilă a asezărilor umane obligă la o reconsiderare a mediului natural sub toate aspectele sale: economice, ecologice si estetice si accentuează caracterul de globalitate a problematicii mediului.Raportul mediu natural / mediu antropic trebuie privit sub aspectul modului în care utilizarea primului este profitabilă si contribuie la dezvoltarea celui din urmă. Aplicarea măsurilor de reabilitare, protectie si conservare a mediului va determina mentinerea echilibrului ecosistemelor, eliminarea factorilor poluanti ce afectează sănătatea si creează disconfort si va permite valorificarea potentialului natural si a sitului construit. Parcela studiată în cadrul documentatiei este situată în partea de nord-vest a municipiului Timisoara. În cadrul prezentului studiu se prevăd măsuri cu implicatii referitoare la impactul asupra mediului: -recomandarea înserării de spatii verzi la nivelul solului -conform reglementărilor urbanistice , se vor prevedea spatii verzi în proportie de minim 20% din suprafata terenului studiat.
TRATAREA CRITERIILOR PENTRU DETERMINAREA EFECTELOR SEMNIFICATIVE POTENTIALE ASUPRA MEDIULUI ( conform Hotararii 1076 din 08/07/2004)
5. Caracteristicile planurilor si programelor cu privire la: 1.a. Gradul in care planul creeaza un cadru pentru proiecte si alte activitati viitoare fie in
ceea ce priveste amplasamentul, natura, marimea si conditiile de functionare, fie in privinta alocarii resurselor :
Solutiile de urbanism propuse creeaza un cadru pentru activitati in continuare. Prin propunerile din PUD – se vor creea conditii de crestere a calitatii locuirii cu efect benefic asupra comunitatii prin crearea unui serviciu in apropierea locuirii.
1.b. Gradul in care planul influienteaza alte planuri si programe , inclusiv pe cele in care se integreaza sau care deriva din ele: Se incadreaza in prevederile PUG-ului ca zona de locuire cu functiuni complementare datorita amplasamentului si a caracterului activitatilor invecinate.
1.c. Relevanta planului sau programului in/pentru integrarea consideratiilor de mediu, mai ales din perspective promovarii dezvoltarii durabile: In prezent pentru o dezvoltare durabila a orasului se urmareste inserarea de activitati de servicii si chiar productive nepoluante in zone cu functiuni de locuire ( tendinta exprimata in noul PUG care este in curs de aprobare ), efectul fiind reducerea deplasarilor ( trafic ) pentru diverse interese. Prezentul program se supune acestei idei.
1.d.Probleme de mediu relevante pentru program: Se estimeaza ca lucrarile de construire propuse prin prezentul plan vor afecta mediul doar pe
termen limitat. Functionarea noului obiectiv nu va afecta mediul. 1.e. Relevanta planului pentru implementarea legislatiei nationale si comunitare de mediu: Prin solutiile de rezolvare a retelelor de utilitati inclusive circulatiile planul este conform cu
normele europene actuale. Beneficiarul, prin forte propii sau servicii contractate, va asigura ca producerea de deseuri sau de
alte reziduri sa fie redusa la minimum, luind in considerare implicatiile economice, asigurind administrarea si gestionarea lor. Din studiul intocmit in raport cu amplasarea functiuni propuse, rezulta ca nu se pun probleme deosebite din punct de vedere al emiterii de noxe respectiv a protectiei mediului. In zona studiata nu se vor amplasa obiective, activitati sau functiuni poluante care sa conduca la depasirea valorilor limita standardizate de calitate pentru nici unul din factori de mediu.
Aspecte cu caracter slab poluant care apar o data cu aparita santierelor de constructii, isi inceteaza influenta in momentul in care se finalizeaza construirea zonei.
2.Caracteristicile efectelor si ale zonei posibil a fi afectate cu privire , in special la: 2.a. Probabilitatea, durata, frecventa si reversibilitatea efectelor : Nu este cazul. 2.b. Natura cumulative a efectelor: Nu este cazul. 2.c. Natura transfrontaliera a efectelor: Nu este cazul. 2.d. Riscul pentru sanatatea umana si pentru mediu: nu exista riscul pentru sanatatea umana
si pentru mediu. 2.e. Marimea si spatialitatea efectelor: Nu este cazul. 2.f. Valoarea si vulnerabilitatea arealului posibil a fi afectat : Nu este cazul. 2.f.i. Caracteristicile naturale special sau patrimoniu cultural : Nu sunt caracteristici
naturale speciale sau patrimoniu cultural care sa fie afectat. 2.f.i.i. Depasirea standardelor sau a valorilor limita de calitate a mediului: Prin solutiile
propuse se evita depasiri de valori limita de calitate a mediului de exemplu : izolarea fonica a camerei tehnice si a aparatelor de aspirat.
2.f.i.i.i. Folosirea terenului in mod intensiv: Nu este cazul. 2.g. Efecte asupra zonelor sau peisajelor care au un statut de protejare recunoscut pe plan
national, comunitar sau international: nu este cazul.
6. ASIGURAREA CERINŢELOR DE CALITATE 5.1. Siguranţa în exploatare – B1.
Pentru asigurarea unei expoatări sigure se vor lua măsuri de protecţie a utilizatorilor faţă de riscul de rănire prin contact cu suprafeţe tăioase, fierbinţi, în mişcare sau care ar putea electrocuta. Se vor respecta următoarele măsuri minimale în ceea ce priveşte siguranţa în exploatare:
- măsuri pentru împiedicarea alunecării în timpul circulaţiei pe orizontală; - măsuri de protecţie contra accidentării la denivelări, scări, rampe asigurarea circulaţiei în
siguranţă pe rampe; - separarea circulaţiei pietonale de circulaţia vehicolelor în exteriorul (şi interiorul)
construcţiei; - gabaritele de trecere pentru oameni şi vehicule, inclusiv pentru accesul persoanelor cu
handicap; - iluminatul natural şi artificial, interior şi exterior; - măsuri de protecţie antiefracţie; - măsuri de protecţie faţă de elementele proeminente; - măsuri de electrosecuritate; - instrucţiuni pentru utilizarea în siguranţă a construcţiei şi instalaţiilor; - eliminarea barierelor arhitecturale pentru circulaţia liberă a persoanelor cu handicap.
5.2. Siguranţa la foc – C.
Siguranţa la foc – C este asigurată prin respectarea prescriptiilor specifice din P118 - 99, Norme tehnice de proiectare şi realizare a construcţiilor privind protecţia la acţiunea focului şi Norme generale de protecţie împotriva incendiilor la proiectarea şi realizarea construcţiilor şi instalaţiilor. Construcţia are gradul de rezistenţă la foc III. La amplasarea clădirii s-au respectat prevederile Normativului P 118-99 în ceea ce priveşte distanţele faţă de vecinătăţi şi constituirea compartimentelor de incendiu.
Se vor respecta următoarele măsuri minimale în ceea ce priveşte siguranţa la foc: protecţie la foc faţă de vecinătăţi; încadrarea în categoria de pericol de incendiu a proceselor tehnologice;
- gradul de rezistenţă la foc al clădirii, densitatea sarcinii termice de incendiu precum şi corelarea acesteia cu destinaţia, numărul de nivele şi aria construită; - limitarea propagării focului în interiorul clădirii şi pe faţade, măsuri pentru evacuarea fumului şi gazelor fierbinţi; asigurarea căilor de evacuare şi de salvare a persoanelor şi realizarea măsurilor constructive de protecţie la foc a căilor respective; - căi de acces interioare şi exterioare pentru intervenţie în caz de incendiu şi măsuri pentru securitatea echipelor de intervenţie; - planul de autoapărare împotriva incendiilor.
5.3. Igiena, sănătatea oamenilor, refacerea şi protecţia mediului – D.
Aceasta cerinţă implică conceperea şi executarea spaţiilor, a părţilor componente precum şi a dotărilor unei constructii astfel incât să nu fie periclitată sănătatea şi igiena utilizatorilor, urmărindu- se totodată şi protecţia mediului inconjurător. Necesităţile utilizatorilor în cazul acestei grupe de cerinţe se referă la igiena mediului interior, igiena apei, igiena evacuării apelor uzate, igiena evacuării gunoaielor menajere, protecţia mediului. Se vor respecta următoarele măsuri minimale pentru aceste cerinţe:
- măsuri pentru asigurarea calităţii aerului funcţie de destinaţia spaţiilor, activităţi şi numărul de utilizatori , conform prevederilor Normativ NP-008-97 – se vor folosi detergenti biodegradabili agrementati .
- măsuri pentru asigurarea calităţii finisajelor fără degajări de noxe (formaldehidă, radiaţii, substanţe iritante, urât mirositoare, etc.) – materealele folosite se conformeaza acestor prevederi.
- măsuri pentru asigurarea condiţiilor de menţinerea igienei (curăţire/igienizare spaţii, igienă ocupanţi, curăţire utilaje, etc.) – conformarea platformelor cu pantele adecvate asigura aceasta cerinta, in plus se va monitoriza zilnic aceasta problema .
- măsuri pentru evacuarea apelor uzate din exteriorul/interiorul construcţiei fără a se afecta mediul sau sănătatea ocupanţilor – apele uzate si pluvial sunt trecute prin denisipator si decantor de hidtocarburi inainte de evacuarea la reteaua de canalizare.
- măsuri pentru evacuarea deşeurilor solide din exteriorul/interiorul construcţiei fără a se afecta mediul sau sănătatea ocupanţilor, se vor colecta organizat in pubele.
- măsuri pentru asigurarea condiţiilor de iluminat natural/artificial funcţie de activităţi pe timp de zi/noapte. Cerinţa privind refacerea şi protecţia mediului presupune ca realizarea produsului de
construcţii (clădirea pe toată durata de viaţă, execuţie, exploatare, postutilizare) nu afecteza în nici un fel echilibrul ecologic.
6.4. Izolatie termica, hidrofugă şi economia de energie – E. Această cerinţă cu o probabilitate acceptabilă pe toată durata de serviciu normată d.p.v. economic, prin:
- asigurarea performanţelor higrometrice ale elementelor perimetrale ale clădirii,; - asigurarea unei concepţii generale şi de detaliu optime, precum şi a unei execuţii şi întreţinere corecte a clădirii în ansamblul ei; - stabilirea consumului anual de energie necesară pentru încălzire; - asigurarea unei dotări corespunzătoare cu elemente de instalaţii; - asigurarea unui consum raţional de energie prin contorizare. Asigurarea performanţelor de izolare termică ale elementelor de construcţie perimetrale se
realizează cu respectarea prevederilor din “Normativ privind calculul termotehnic al elementelor de construcţie ale clădirilor C 107-2005”.
Se vor respecta următoarele măsuri minimale pentru această cerinţă: - înscrierea în condiţiile climatice; - măsuri pentru asigurarea condiţiilor de mediu interior funcţie de tipul de activităţi şi/sau
număr de ocupanţi în regim vară/iarnă; - măsuri pentru minimalizarea consumului energetic în condiţiile asigurării confortului
utilizatorilor (termic şi luminos) prin conformarea construcţiei şi a elementelor de închidere exterioară;
- măsuri pentru evitarea apariţiei condensului la partea interioară a suprafeţelor la pereţii exteriori şi/sau a celor spre spaţii cu diferenţe de temperatură şi/sau umiditate semnificative;
- măsuri pentru evitarea infiltraţiilor de apă prin învelitoare.
5.5. Protecţia împotriva zgomotului – F. Cerinţa privind protecţia împotriva zgomotului implică conformarea spaţiilor şi elementelor delimitatoare astfel incât zgomotul perceput de către ocupanţi să se păstreze la un nivel corespunzător condiţiilor în care sănătatea acestora să nu fie periclitată, asigurându-se totodată un confort acceptabil (35 dB) in interiorul locuintelor. Protecţia adecvată la zgomot aerian se stabileşte în funcţie de natura surselor poluante exterioare construcţiei, conform prevederilor normativului de protecţie de zgomot urban, Prin activităţile desfăşurate, spaţiile nu trebuie să devină surse perturbatoare pentru exterior. Se vor respecta următoarele măsuri minimale în ceea ce priveşte protecţia împotriva zgomotului:
- înscrierea în condiţiile de mediu; - măsuri pentru atenuarea zgomotelor aeriene provenite din exteriorul spaţiului considerat în funcţie de activităţile ce se desfăşoară;
- Măsuri pentru evitarea propagării zgomotelor în exteriorul construcţiei pentru a nu se afecta confortul locuinţelor şi al spaţiilor învecinate. Nota : pentru cerintele de protectie impotriva zgomotului sunt respectate prevederile: - Legea nr.10/1995, privind calitatea în construcţii; - GP 001-1996 “Protecţia la zgomot. Ghid de proiectare şi execuţie a zonelor urbane din punct de vedere acustic” cu propunerile de revizuire.
. Amplasarea obiectivelor economice cu surse de zgomot si vibratii si dimensionarea zonelor de protectie sanitara se vor face in asa fel incat in teritoriile protejate nivelul acustic echivalent continuu (Leq), masurat la 3 m de peretele exterior al locuintei la 1,5 m inaltime de sol, sa nu depaseasca 50 dB(A) si curba de zgomot 45. In timpul noptii (orele 22,00-6,00), nivelul acustic echivalent continuu trebuie sa fie redus cu 10 dB(A) fata de valorile din timpul zilei. Pentru apartamente, nivelul acustic echivalent continuu (Leq), masurat in interiorul camerei cu ferestrele inchise, nu trebuie sa depaseasca 35 dB(A) si curba de zgomot 30 in timpul zilei; in timpul noptii (orele 22,00-6,00), nivelul echivalent continuu trebuie redus cu 10 dB(A) fata de valorile din timpul zilei.
6. CONCLUZII 6.1. Consecintele realizarii obiectivelor propuse Prin realizarea obiectivelor propuse se va valorifica potentialul terenului la capacitate
maxima fara a necesita modificari de infrastructura zonala ( alimentare apa-canal si energie electrica).
Prin plantarile si amenajarile ce se vor face se va asigura un aspect ingrijit si curat al zonei pastrand un procent semnificativ de zona verde amenajata
6.2.Masuri ce decurg in continuare a P.U.D. Pe baza documentatiei de fata, aprobata de organele abilitate in acest sens, a aprobarilor si
avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism nr. 1298 05. 04. 2012 , emis de Primaria Municipiului Timisoara se va trece la elaborarea proiectului pentru obtinerea Autorizatiei de Construire.
Intocmit, Arh. Nicolae Covaci Preda
N
42 .9
35
4. 69
1. 07
5 6.
89
21 .8
25 22.805
20.13 5
5. 02
8.10 5 5.95
6.87 5
8. 08
14 .3
0
5.95
8. 08
3. 50
3. 49
3. 52
3. 50
14 .0
0
2
3
4
8
9
10
1
7
Str. Closca
Nr. top. 21884,21885
Nr. top. 21881
Nr. top. 21882,21883
48105020 47
00
99.610
99.827
99.875
99.878
99.919
99.987
99.945
99.865
99.921
99.951
99.958
100.020
100.024
100.003
99.961
99.906
99.856
99.913
99.917
99.841
99.926
99.674
99.552
99.602
99.647 99.333
99.670
99.707
99.684
99.676
99.811
99.914
99.980
100.028
99.985
100.017
99.936
99.869
99.668
99.647
99.454
99.513
99.424
99.369
Smas=895mp
100.000
99.922
99.995
100.037
99.935
99.975
99.958
99.981
100.031
100.060
100.008
100.016
100.014
100.014
100.024
99.994
100.074
100.116
100.085
100.065
100.084
100.112
99.991
100.050
100.030
100.076
100.131
100.085
99.446 cn
cn100.052 cn
100.133
--gaz--
nr.54
nr.52
nr.56
Sact=900mp
trotuar
nr.53
nr.51A nr.51
nr.49
Casa P Casa PMalimarcov Persida
Grigore Ion
cn cn
Cotacornisa=104.750
Cotacornisa=105.813
Cotacornisa=105.804
spre JIMBOLIA
cn99.348
Casa P
Anexa
Casa P
Casa P
Casa P
Casa P
20 47
00 99.424
481050 20 47
50
481050
20 47
00
481000 20 47
50
481000
04/2013
TIMISOARA, STR. ASTRILOR NR. 20; Tel./Fax: 0256 435199 Reg.Com.: J35/ 242/ 28.01.2005; Cod Fiscal: RO 17168972
SPATIU U.A.D. urbanism arhitectura design
1:400
82/2012
PUD - CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO Str. CLOSCA Nr. 54 Timisoara
S.C. GIULIUSEXPRES S.R.L.
Verificator/ Expert
Sef proiect
Proiectat
Specificatie :
Desenat
Cerinta :Semnatura:
Denumire plansa : Data :
Denumire lucrare :
Nume : Semnatura: Scara :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
PUD
Referat / Expertiza nr. / data
Faza :
Beneficiar :
Plansa nr.
Proiect nr.
arh. NICOLAE COVACI PREDA
05APLAN CU OBIECTIVE DEUTILITATE PUBLICAarh. NICOLAE COVACI PREDA
LEGENDA
LIMITA DE PROPRIETATE
LIMITA ZONA STUDIATA
CONSTRUCTII EXISTENTE
TEREN PROPRIETATE DE STAT - DOMENIU PUBLIC
gard existent
gard existent
PLAN INCADRARE IN TERITORIU SC: 1: 5000
magazie
gard existent
TEREN PROPRIETATE PARTICULARA
BILANT DE SUPRAFETE
ZONA SUPRAFATA
S. TEREN conform CF 869,00 mp
Depozitare materiale constructii electrice in
aer liber
Nuszbau Virgil Alexandru
Nr. top. 21997
Nr. top. 21996
Lupau Marioara
Motoruga Nicolae
nr.47
nr.45
str. Crisan
str. Crisan
Margauan Danut Nicolae
casa P+1
nr.45A Casa P
Casa P
Depozitare materiale in aer liber
Popovici Minadora Adriana
Grigore Ion Spalatorieauto
Serviceauto Vulcanizare
Restaurant La Rousse
ca ro
sa bi
l e xi
st en
t 2 b
en zi
ca ro
sa bi
l e xt
in s
la 4
b en
zi
Casa Pin curs de desfiintare
N
11.83
1. 62
5
7. 48
3. 50
3. 50
3. 50
1. 17
5 1.
82
3. 50
5. 50
3. 50
3. 50
5. 02
20.13 5
6. 89
21 .8
25
1. 07
5 4.
69
42 .9
35
22.805
14 .0
0
5.25
6.00
31 .9
5
8. 40
3.00
1. 50
20.76 5
33 .1
85
9. 02
str. Crisan
str. Crisan
cn cn
C ot
ac or
ni sa
=1 04
.7 50
nr.54
nr.56
trotuar
Restaurant P+1 La Rousse
nr.53
nr.51A nr.51
48105020 47
50
48100020 47
00
481050
cn99.348
Casa P
Anexa
2
3
4
8
9
10
1
7
Str. Closca
Nr. top. 21884,21885
Nr. top. 21881
Nr. top. 21997
Nr. top. 21996
20 47
00
99.610
99.827
99.875
99.878
99.919
99.987
99.945
99.865
99.921
99.951
99.958 100.020
100.024
100.003
99.961
99.906
99.856
99.875
99.913
99.917
99.841
99.926
99.552
99.674
99.602
99.647 99.333
99.670
99.707
99.684
99.676
PLAN INCADRARE IN TERITORIU SC: 1: 5000
Casa P
99.811
99.914
99.980
nr.49
Casa P
Casa P
100.028
100.017
99.985
Casa P Malimarcov
Persida
99.936
99.869
Grigore Ion
Lupau Marioara
Motoruga Nicolae
99.668
99.647
99.454
99.513
99.424
99.369
nr.47
100.000
99.922
99.995
100.037
99.935
99.975
99.958
99.981
100.031
100.060
100.008
100.016
100.014
100.014
100.024
99.994
100.074
100.116
100.085
100.065
100.084
100.112
99.991
100.050
100.030
100.076
100.131
100.085
99.446 cn
cn100.052 cn
100.133
--gaz--
ZONE VERZI EXISTENTE
481000
TIMISOARA, STR. ASTRILOR NR. 20; Tel./Fax: 0256 435199 Reg.Com.: J35/ 242/ 28.01.2005; Cod Fiscal: RO 17168972
04/2013
20 47
50
LIMITA DE PROPRIETATE
nr.52
CONSTRUCTII EXISTENTE alte functiuni : servicii,depozit,comert, alimentatie publica
as te
pt ar
e au
to 4
lo cu
ri 3
m x
6 m
ie si
re a
ut o
Depozitare materiale constructii
electrice in aer liber
Spalatorie auto
ca ro
sa bi
l e xt
in s
la 4
b en
zi
ca ro
sa bi
l e xi
st en
t 2 b
en zi
Depozitare materiale in aer liber
magazie
magazie
Serviceauto
Vulcanizare
in tra
re a
ut o
Nuszbaum Virgil Alexandru
POT = 21,29 % CUT = 0,21 regim de inaltime propus = P
Casa P
ZONE VERZI PROPUSE
Casa P
nr.45
GARD SUPRAINALTAT
GARD NOU
STATIE ASPIRARE
Casa P
PLATFORMA PARCARE AUTO PE DOMENIUL PUBLIC - EXISTENTA
CAROSABIL EXISTENT
CONSTRUCTIE PROVIZORIE PROPUSA - SPALATORIE AUTO cu autoservire
TROTUAR EXISTENT
CONSTRUCTII EXISTENTE - LOCUINTE
LIMITA ZONA STUDIATA
ZONE VERZI AMENAJATE 186,55 mp 21,47 %
PLATFORME AUTO accese,stationare 497,40 mp 57,24 %
Sef proiect
S. TEREN masurata 869,00 mp 100 %
Faza :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
PLAN PROPUNERI MOBILARE URBANA
Proiect nr.
06A
str. Crisan
arh. NICOLAE COVACI PREDA
Nume : Semnatura:
Denumire lucrare :
Referat / Expertiza nr. / data
Beneficiar :
PUD
Plansa nr.
82/2012urbanism arhitectura design
1:400
Semnatura:
Scara :
arh. NICOLAE COVACI PREDA
Cerinta :
Data : Denumire plansa :
Desenat
PUD - CONSTRUIRE SPALATORIE AUTO Str. CLOSCA Nr. 54 Timisoara
SPATIU U.A.D.
spre JIMBOLIA
Specificatie :
Proiectat
S.C. GIULIUSEXPRES S.R.L.
Verificator/ Expert
LEGENDA
ZONA CONSTRUITA 185,05 mp 21,29 %
PROPUS %
ZONA SUPRAFATA
BILANT DE SUPRAFETE
PLATFORME AUTO PROPUSE
Casa P+1
hala
Popovici Minadora Adriana
casa P+1
nr.45A
Margauan Danut Nicolae
PUBELA DESEURI
Casa P
in tra
re
ACCES AUTO PROPUS - intrare - iesire conform proiect reabilitare in executie
CAM ERA
TEH NICA
8.41 5
5.75 5
Nr. top. 21882,21883
sc GIULIUS srl
GARD NOU
R O M Â N I A
J U D E Ț U L T I M I Ş M U N I C I P I U L T I M I Ş O A R A
D I R E C T I A U R B A N I S M B I R O U L A V I Z A R E C O N F O R M I T A T I P U G / P U D / P U Z
B d . C o n s t a n t i n D i a c o n o v i c i L o g a , n r . 1 , 3 0 0 0 3 0 , t e l / f a x + 4 0 2 5 6 4 0 8 3 4 1 e ‐ m a i l : i n s t i t u t i a a r h i t e c t u l u i s e f @ p r i m a r i a t m . r o ,
i n t e r n e t : w w w . p r i m a r i a t m . r o
Cod FP 53-01, ver. 2
1
SE APROBA, P R I M A R
NICOLAE ROBU Nr. UR2013-016387/ 10.10.2013
REFERAT
privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca, nr. 54, Timişoara
Către Comisiile Consiliului Local al Municipiului Timişoara
Având în vedere solicitarea înregistrată cu nr. UR2013-016387/ 02.10.2013, privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54, Timişoara;
Având în vedere prevederile Planului Urbanistic General al Municipiului Timişoara şi strategia de dezvoltare şi renovare urbană promovată de către Consiliul Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile H.C.L. nr. 102 din 24.03.2009, modificat prin H.C.L. nr. 240/20.06.2009, pentru aprobarea Regulamentului privind emiterea acordului pentru desfăşurarea exerciţiilor comerciale de tip spălătorie auto, schimbare cauciucuri, echilibrare roti si centre de diagnoza pentru maşini pe raza Municipiului Timişoara;
Ţinând cont de Avizul Favorabil nr. 02/25.04.2013 al Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi de Urbanism; Având în vedere prevederile Certificatului de Urbanism nr. 1298/05.04.2012 prelungit pana la 04.04.2014;
Documentaţia PUD “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54, Timişoara, beneficiar S.C. GIULIUS EXPRESS S.R.L., proiectant S.C. SPATIU U.A.D. S.R.L., a fost afişată pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Timişoara începand cu luna iunie 2012, cu ocazia demararii Etapei 1- etapa pregătitoare PUD de informare si consultare a publicului, conform H.C.L. 140/2011 modificata si completata prin H.C.L. 138/2012, etapa finalizata prin afisarea pe site-ul Primariei Municipiului Timisoara in data de 17.07.2012, a Raportului informarii si consultarii publicului cu nr. UR2012-010656/17.07.2012;
Conform procedurii prevazuta prin H.C.L. nr. 140/19.04.2011, modificata si completata prin H.C.L. nr. 138/ 28.09.2012 privind aprobarea Regulamentului local de implicare a publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism si amenajare a teritoriului, documentatia PUD “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54, Timişoara, se incadreaza in Etapa 2 - etapa aprobarii PUD (cap. 8.3.2., art. 73 din HCL nr. 140/2011, respectiv HCL nr. 138/2012), implicarea si consultarea publicului in aceasta etapa, se va face in baza Dispozitiei Primarului nr. 92/ 15.01.2007 privind aprobarea Procedurii pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica; La documentatie sunt prezentate declaraţiile notariale de accept ale vecinilor direct afectaţi (stanga, dreapta, spate) in conformitate cu prevederile H.C.L. nr. 102/24.03.2009, modificat prin H.C.L. nr. 240/2009, si anume: Popovici Minodora - Diana – proprietar imobil str. Closca nr. 56,
R O M Â N I A
J U D E Ț U L T I M I Ş M U N I C I P I U L T I M I Ş O A R A
D I R E C T I A U R B A N I S M B I R O U L A V I Z A R E C O N F O R M I T A T I P U G / P U D / P U Z
B d . C o n s t a n t i n D i a c o n o v i c i L o g a , n r . 1 , 3 0 0 0 3 0 , t e l / f a x + 4 0 2 5 6 4 0 8 3 4 1 e ‐ m a i l : i n s t i t u t i a a r h i t e c t u l u i s e f @ p r i m a r i a t m . r o ,
i n t e r n e t : w w w . p r i m a r i a t m . r o
Cod FP 53-01, ver. 2
2
Nuszbaum Virgil - Alexandru si Nuszbaum Maria - proprietari imobil str. Closca nr. 52, Motoruga Nicolae si Motoruga Zvezdana – proprietari imobil str. Crisan nr. 45A, Lupou Marioara, Lupou Paul Alexandru – proprietari imobil str. Crisan nr. 47, Margauan Danut Ionel – proprietar imobil str. Crisan nr. 45; Planul Urbanistic de Detaliu “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54, Timişoara, este elaborat de proiectantul S.C. SPATIU U.A.D. S.R.L., proiect nr. 82/2012, la cererea beneficiarului S.C. GIULIUS EXPRESS S.R.L. Terenul studiat în cadrul P.U.D. este situat în intravilanul municipiului Timişoara, în partea de vest a oraşului, la confluenta zonei rezidentiale vechi (cartier Mehala) cu zona de constructii inalte P+10, prevazut prin PUG Timisoara, în UTR 10 – zona rezidentiala cu locuinte mici, fiind delimitat de locuinte individuale cu regim mic de inaltime.
Zona studiată care face obiectul acestei documentaţii, nu se află în zonă protejată sau de protecţie a monumentelor istorice, respectiv zone de interes deosebit pentru care este necesar avizul Consiliului Judeţean Timiş.
Prin prezentul Plan Urbanistic de Detaliu “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54, Timişoara, nu se încalcă prevederile O.U.G. nr. 114/2007 privind modificarea si completarea OUG nr. 195/2005, privind protecţia mediului.
Terenul studiat în suprafaţă totală de 869 mp, este inscris in CF nr. 423587, Timisoara, avand nr. top. 423587 (CF vechi nr. 10124, nr. top vechi 21882, 21883) - teren intravilan, este proprietatea S.C. „L & P GLOBAL RO” S.R.L., avand ca beneficiar pe S.C. GIULIUS EXPRESS S.R.L., conform contractului de comodat nr. 1 din data de 04.04.2012.
Terenul studiat este ocupat in prezent de o locuinta individuala in regim P. Prin Planul Urbanistic de Detaliu “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54,
Timişoara, se propune amenajarea unei spalatorii auto in conformitate cu H.C.L. nr. 102/24.03.2009, modificat cu H.C.L. nr. 240/20.06.2009, ce va fi compusa dintr-o platforma auto avand 5 locuri pentru spalarea - uscarea masinilor, si 4 locuri de parcare-asteptare. Spalatoria auto este dotata cu cinci statii de spalat (inchise conform HCL). Se propune o retragere a constructiei fata de limita posterioara de minim 8,00 m, fata de limitele laterale de minim 6,00 m, si fata de aliniamentul stradal de 1,50 m.
Accesul cu o intrare-iesire pentru parcajele din incinta parcelei (cu posibilitate de întoarcere pe parcelă) se va face din str. Closca, prin intermediul unui drum de acces, conform avizului Comisiei de Circulaţie nr. DT2012 - 002392/ 18.10.2012. Obţinerea Autorizaţiei de Construire este condiţionată de realizarea locurilor de parcare necesare funcţiunii propuse exclusiv pe parcela deţinută de beneficiari, în conformitate cu Anexa 2 din R.L.U. aferent P.U.G. aprobat prin HCL nr. 157/2002 si prelungit cu HCL 139/2007, respectiv HCL 105/2012.
Indicii de construibilitate propusi (in conformitatea cu Aviz C.T.A.T.U. nr. 02/25.04.2013) sunt:
POT propus = 35,2; CUT propus = 0,35;
Regim de inaltime = P; Spatii verzi min. 20 % - conform adresei Agenţiei Regionale pentru Protecţia Mediului
Timişoara nr. 8722/30.09.2013.
R O M Â N I A
J U D E Ț U L T I M I Ş M U N I C I P I U L T I M I Ş O A R A
D I R E C T I A U R B A N I S M B I R O U L A V I Z A R E C O N F O R M I T A T I P U G / P U D / P U Z
B d . C o n s t a n t i n D i a c o n o v i c i L o g a , n r . 1 , 3 0 0 0 3 0 , t e l / f a x + 4 0 2 5 6 4 0 8 3 4 1 e ‐ m a i l : i n s t i t u t i a a r h i t e c t u l u i s e f @ p r i m a r i a t m . r o ,
i n t e r n e t : w w w . p r i m a r i a t m . r o
Cod FP 53-01, ver. 2
3
PROPUNEM:
1. Analizarea si aprobarea documentatiei Plan Urbanistic de Detaliu „Spalatorie auto in sistem de autoservire”
2. Indicii de construibilitate (conform avizului CTATU nr. 02/25.04.2013): POT propus = 35,2 CUT propus = 0,35 Regim de ianltime = P Spatii verzi = minim 20%, conform adresei Agentiei Regionale pentru Protectia Mediului nr. 8722/30.09.2013.
Se vor respecta toate condiţiile impuse prin avizele eliberate de deţinătorii de reţele şi utilităţi publice. Documentaţia de urbanism este însoţită de avizele şi acordurile cerute prin Certificatul de Urbanism, în conformitate cu legislaţia în vigoare si Ghidul privind metodologia de elaborare şi conţinutul cadru al P.U.D. aprobat prin Ordinul nr. 37/N/2000 al M.L.P.A.T. ( M.T.C.T.)
Planul Urbanistic de Detaliu “Spalatorie auto in sistem autoservire”, str. Closca nr. 54, Timişoara, se va integra în Planul Urbanistic General al Municipiului Timişoara şi va avea perioada de valabilitate pana la aprobarea noului Plan Urbanistic General, perioadă în care trebuie demarate investiţiile prevăzute în documentaţie.
SECRETAR IOAN COJOCARI
Pentru ARHITECT SEF Emilian Sorin CIURARIU SEF SERVICIU Ciprian Silviu CADARIU CONSILIER Steluta URSU
AVIZAT JURIDIC,
Red/Dact S.U.